Χορτοφαγική διατροφή

Σκέφτεσαι να ακολουθήσεις ή ακολουθείς ήδη έναν χορτοφαγικό τρόπο ζωής ως vegan ή vegetarian;
1. Γαλακτο-αυγο-χορτοφαγία

Αποκλείεται από τη διατροφή το κρέας, τα ψάρια, τα θαλασσινά, αλλά καταναλώνοντα

2. Γαλακτο-χορτοφαγία

Αποκλείεται από τη διατροφή το κρέας, τα ψάρια, τα θαλασσινά, καθώς επίσης και τα αυγά, αλλά καταναλώνονται γαλακτοκομικά.

3. Ολική χορτοφαγία (vegan διατροφή ή βιγκανισμός)

Αποκλείονται όλες οι ζωικές τροφές και τα παράγωγά τους. Δεν καταναλώνεται κρέας, ψάρια, θαλασσινά, γαλακτοκομικά, αυγά και μέλι.

Σύμφωνα με μελέτες οι συγκεκριμένοι τύποι διατροφής σχετίζονται θετικά με την απώλεια βάρους, τον καλύτερο έλεγχο του σακχάρου στο αίμα, όπως και με μειωμένο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και ορισμένων τύπων καρκίνου. Ωστόσο, η χορτοφαγική διατροφή μπορεί να είναι δύσκολο να διατηρήσει την ισορροπία θρεπτικών συστατικών που χρειάζεται το ανθρώπινο σώμα. Έτσι, κρίνεται ύψιστης σημασίας ο ειδικός σχεδιασμός της διατροφής και ο τακτικός αιματολογικός έλεγχος. Σε κάποιες περιπτώσεις, μπορεί να χρειαστεί η λήψη συμπληρωμάτων διατροφής για να εξασφαλιστεί η κάλυψη των αναγκών σε συγκεκριμένα μικροθρεπτικά συστατικά, όπως για παράδειγμα η βιταμίνη Β12, που βρίσκεται αποκλειστικά σε ζωικές τροφές.

Στο Nutritionholic αναλαμβάνουμε τη διατροφική παρακολούθηση όσων επιλέγουν ή σκέφτονται να γίνουν χορτοφάγοι ή θέλουν απλά να περιορίσουν την κατανάλωση κρέατος, για δικούς τους προσωπικούς λόγους. Επίσης, τα προγράμματα διατροφής μπορούν να διαμορφωθούν κατάλληλα για τις περιόδους που δεν καταναλώνεται κρέας, όπως για παράδειγμα στην Ορθόδοξη Χριστιανική νηστεία. 

Κάνε το πρώτο βήμα

Θα είμαι δίπλα σου σε κάθε επόμενο
© 2024 Nutritionholic by Mersy Kouskou Πολιτική απορήτου
To top